ONE STOP SHOP להקמת מטבח מקצועי
פתרונות למסעדות, מלונות ומוסדות
ליין מוצרים מקצועי ייחודי מבית mirel
מובילים את התחום כבר מעל 40 שנה

ס.מאיר | ציוד למסעדות | ציוד למטבח המוסדי

חברת ס.מאיר, אשר נוסדה בשנת 1976, פועלת במגזר המוסדי והעסקי.

בין אלפי לקוחותינו נכללות החברות המובילות בארץ, ביניהן חברות מסחריות, מוסדות, משרדי ממשלה, בתי מלון, מסעדות, חברות הסעדה וקייטרינג ועוד רבים וטובים. ניתן למצוא אצלנו ב- ס.מאיר מגוון רחב של ציוד למסעדות ולמטבח המוסדי והתעשייתי כגון: מקררי דלפק, מכונות קרח, מקררים תעשייתים, מקפיאים, ארונות נירוסטה, מדיחי כלים, תנורי בישול/אפיה, קומביסטימר, דלפקי הגשה, מערך ליין בישול הכולל מבשלת פסטה, צ'יפסר, מנגל רדיאנטי, גרידל, מחבת מתהפכת, אינדוקציה ועוד מוצרים רבים המיועדים למטבח המוסדי התעשייתי.
אצלנו תוכלו לקבל ציוד קירור בהתאמת גודל אישית על פי צרכי הלקוח והשטח שעומד לרשותו.

 

 

ליין המוצרים המתקדם למטבח המקצועי מבית מירל

אנחנו ס. מאיר, נעים מאוד :-)

בתכנון מטבחים מוסדיים אין זמן ואין מקום לפשרות. זה מתחיל בתכנון נכון וחייב להסתיים עם המוצרים האיכותיים והאמינים ביותר בין אם מדובר במטבח מודולרי או בין אם מדובר בכל פתרון אחר: תנורים מקצועיים ממותגים מובילים, מקררים תעשייתיים איכותיים, פתרונות הדחת כלים תעשייתיים ומתקני הגשה שישלימו את החוויה עבור הלקוחות שלכם.

פרויקטים נבחרים

ציוד מטבח למסעדות

איכות, מקצועיות, קידמה ויעילות. אלו הם הקווים המנחים שלנו בבחירת ציוד המטבח שאנחנו בוחרים לשווק ללקוחות שלנו. תמצאו אצלנו ציוד מטבח מגוון שיהפוך את העבודה במטבח שלכם ליעילה ואיכותית בהרבה. הציוד מיוצר על ידי חברות מובילות בשוק ונבחר בקפידה בזכות האיכות והמקצועיות שלו. אם אתם מחפשים דרך לשדרג את העבודה במסעדה שלכם ורוצים להתקדם למטבח מתקדם ויעיל במיוחד, ס.מאיר היא הכתובת היחידה שאתם צריכים להכיר. צוות מיומן ובעל ניסיון מחכה לכם לייעוץ והכוונה.

אספקת ציוד למטבח המוסדי

אנחנו עובדים עם לקוחות בכל הארץ שמפעילים מטבחים מוסדיים וכבר נהנים מהציוד המגוון שאנו משווקים. צוות המקצוענים של ס.מאיר ילווה אתכם לאורך כל הדרך, משלב הייעוץ והבחירה של הציוד המתאים למטבח שלכם ועד שכל מה שבחרתם יעבוד באופן תקין. אנחנו משווקים ציוד מקצועי למטבחים מוסדיים של עסקים מתחומים שונים ומצליחים לשדרג ולייעל את העבודה במטבח באופן משמעותי. נשמח להגיע גם אליכם!

תכנון והקמת מטבחים תעשייתיים

מתכננים הקמת מטבח תעשייתי מאפס? בשביל זה אנחנו כאן! תכנון חכם ומדויק יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף ולהפוך את העבודה בעסק ליעילה מהרגע הראשון. ברזומה שלנו תמצאו מטבחים תעשייתיים רבים שלקחנו חלק בהקמה ובתכנון שלהם ביניהם ישנם: גני אירועים, אולמות, בתי אבות, בתי חולים, פיצריות, מסעדות ועוד. צרו קשר עם צוות המומחים שלנו וביחד נתכנן את מטבח החלומות התעשייתי שלכם.